O dată cu finalizarea stării naționale de urgență, generată de pandemia Covid 19, Agenţia pentru Protecţia Mediului Teleorman aduce la cunoștința opiniei publice reluarea treptată a activității de relații cu publicul, la sediul instituției, luând în același timp toate măsurile de siguranță necesare atât pentru protejarea cetățenilor, cât și a angajaților.
Reluarea treptată a activităților de relații cu publicul, la sediul instituției, se va face începând cu data de 18.05.2020.
De asemenea, accesul în instituție va fi permis atâta timp cât publicul poartă mască de protecție.
Etajele superioare ale clădirii Agenţiei pentru Protecţia Mediului Teleorman, rămân închise, relația cu publicul asigurându-se strict în spațiile de la parter amenajate în acest scop. În ceea ce privește activitatea din cadrul ghișeelor, se va dota personalul cu viziere, se vor asigura soluții de dezinfectare, dar și aerisirea și dezinfecţia periodică a spațiilor. Totodată, se vor lua măsuri pentru limitarea numărului de persoane, cu păstrarea distanței recomandate de legislaţia în vigoare.
Se recomandă în continuare folosirea mijloacelor on-line sau poștă pentru solicitări sau depuneri de cereri de informaţii, sesizări, raportări privind gestiunea deșeurilor, ș.a.m.d.
La ghișeu se vor putea realiza operațiuni de încasare tip cash, însă Agenţia pentru Protecţia Mediului Teleorman recomandă în continuare cetățenilor să folosească mijloacele on-line de plată pentru tarifele aferente procedurii de obţinere a actelor de reglementare pentru planuri/programe/ proiecte/activităţi.
Activitatea de relaţii cu publicul se va desfășura după următorul program:
Luni – Joi 09:00 – 14:00
Vineri 09:00 – 12:00
Plata tarifelor aferente tipurilor de solicitări prin ordin de plată, se poate realiza în:
Contul: RO51 TREZ 6065 032X XX00 1881
AJFP TR: Trezoreria Alexandia
C.U.I./C.I.F.: 3927665
,p.DirectorExecutiv
Mihaela PȊRVU